adres:
ul. Radomska 53
42-221 Częstochowa
województwo: śląskie
powiat: Częstochowa
NIP: 9490065186
rok założenia: 2004
telefony:
kom. 605 467 457 Właściciel
kom. 690 509 454 Biuro
email:główny adres kontaktowy e-mail do firmy
opis działalności:

O nas

Powstałe w 2004 roku w Częstochowie Biuro Rachunkowe MERIITUM swoją siedzibę ma przy ul. Radomskiej 53. Doskonała lokalizacja pozwala nam działać na szerszym obszarze, niż robią to inne, lokalne biura rachunkowe. Z naszych usług i pomocy mogą skorzystać wszyscy klienci z województwa śląskiego – bez względu na to, w którym mieście prowadzą firmę

Realizowane przez nasze biuro rachunkowe usługi księgowe, to doskonale przygotowana oferta, stanowiąca odpowiedź na oczekiwania nowoczesnego biznesu. Wszystkie, zlecone nam działania – zarówno w obszarze standardowej rachunkowości, jak i obsługi kadrowo-płacowej – realizowane są zgodnie z obowiązującymi standardami oraz w całkowitej zgodności z przepisami. W ramach współpracy podejmujemy się m.in.:

  • weryfikacji poprawności wpisów księgowych (audyt pozwoli nam ocenić ich poprawność merytoryczną i formalną);
  • prowadzenia dla naszych Klientów KPiR lub ewidencji sprzedaży (dokonujemy również ewidencji środków trwałych);
  • cykliczne przygotowywanie sprawozdań finansowych oraz deklaracji podatkowych;
  • reprezentowanie naszych Klientów przed organami administracyjnymi oraz komórkami kontrolnymi – m.in. US.

Głównym celem naszej działalności jest kompleksowa obsługa rachunkowo-księgowa z poszanowaniem czasu oraz potrzeb klienta i komfortu wzajemnej współpracy.

Nasze usługi dopasowane są do indywidualnych potrzeb każdego Klienta, w zależności od profilu działalności danej firmy.Zdobyte doświadczenie pozwala nam w sposób profesjonalny reprezentować naszych Klientów przed instytucjami państwowymi i skarbowymi.

KSIĘGOWOŚĆ
  • księgowa dokona sprawdzenia wszystkich dokumentów, oceniając ich poprawność merytoryczną, zgodność z formalnymi kryteriami prowadzenia ksiąg rachunkowych;
  • nasz zespół zajmie się prowadzeniem KPiR oraz ewidencji sprzedaży;
  • poprowadzimy księgi rachunkowe;
  • przejmiemy obowiązek prowadzenia pełnej ewidencji pod kątem rozliczenia podatku VAT;
  • zajmiemy się pełną ewidencją środków trwałych oraz wyposażenia firmy;
  • przygotujemy deklaracje ZUS, podatkowe (włącznie z rocznym zeznaniem podatkowym oraz sprawozdaniem dostarczanym do Urzędu Statystycznego);
  • w ramach stałej obsługi będziemy wykonywać przelewy z opłatami do ZUS i US;
  • zajmiemy się wszystkimi sprawami związanymi z PFRON.

 

Księgowa jest w stanie zapewnić także niezbędną pomoc osobom fizycznym przy przygotowywaniu rozliczenia rocznego.

 

KADRY I PŁACE
  • częstochowskie biuro rachunkowe zajmie się prowadzeniem akt osobowych pracowników;
  • w ramach obsługi zapewniamy pełne przygotowanie dokumentów i umów określających stosunek pracy;
  • podejmiemy się sporządzania listy płac, kart wynagrodzeń oraz przygotowywania deklaracji podatkowych pracowników;
  • zapewniamy kompleksowe prowadzenie dokumentacji zasiłkowej, obejmującej zarówno zasiłek wychowawczy, macierzyński czy rodzinny, jak i chorobowy.


Usługi księgowe, które realizujemy, mogą również (na życzenie Klienta) obejmować:

  • wprowadzanie do rejestrów zmian w zakresie danych dotyczących działalności;
  • przygotowywanie pełnej dokumentacji poświadczającej zgodne z prawem ubezpieczenie osób zatrudnionych w firmie (ZUS, NFZ);
  • pełne wsparcie w trakcie zakładania, rejestrowania działalności, jak i jej likwidowania;
  • sporządzanie obligatoryjnych raportów, w tym także sprawozdań finansowych;
  • przeprowadzenie wyceny remanentów;
  • wykonywanie w imieniu klienta przelewów związanych z codziennym funkcjonowaniem firmy;
  • wystawianie faktur VAT, korekt do faktury oraz rachunków (usługa obejmuje również dostarczanie przygotowanej dokumentacji kontrahentom Klientów).
EDYCJA DANYCH »
zamknij okno
cookie Zmień ustawienia Cookies