adres:
ul. Moniuszki 6/42
62-510 Konin
województwo: wielkopolskie
powiat: Konin
NIP: 6651015098
rok założenia: 2015
telefony:
kom. 508 084 513
email:główny adres kontaktowy e-mail do firmy
opis działalności:
Biuro Rachunkowe „Super Intrata” zapewnia profesjonalne usługi księgowe dla Klientów prowadzących działalność gospodarczą, spółek prawa handlowego i wspólnot mieszkaniowych.

Co oferujemy?
Nasze biuro specjalizuje się w obsłudze małych i średnich przedsiębiorstw w zakresie ewidencji księgowych oraz rozliczeń kadr i płac. Zadbamy o pełną księgowość i rachunkowość Państwa przedsiębiorstwa- oferując naszą wiedzę i służąc fachowymi radami. Przez naszych Klientów pragniemy być postrzegani, jako zaufany partner biznesowy, któremu bez obaw można powierzyć kompleksową księgowość oraz rachunkowość swojej firmy.

Najlepsze rozwiązania:
Dokładamy starań, by oferowane przez nas usługi były wykonywane w sposób szybki i rzetelny. Usługi księgowe prowadzimy komputerowo w oparciu o licencjonowane programy zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości Ministra Finansów. Nasze biuro ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowość prowadzonych usług. Posiadamy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu świadczonych usług, zabezpieczające interesy naszych Klientów.
Reprezentujemy:
Państwa firmę w Urzędzie Skarbowym oraz w ZUS. Bierzemy czynny udział przy kontrolach z Urzędu Skarbowego i ZUS-u, które dzięki naszej pomocy przebiegają szybko i sprawnie.

Naszym Klientom oferujemy kompleksowe usługi księgowe i rachunkowe w zakresie:
  •     prowadzenia ksiąg rachunkowych (pełna księgowość)
  •     prowadzenia księgi przychodów i rozchodów
  •     prowadzenia ewidencji przychodów dla ryczałtowców
  •     prowadzenia ewidencji dla celów podatku VAT i przygotowanie deklaracji w tym zakresie
  •     na podstawie ksiąg i rejestrów-przygotowanie wszystkich niezbędnych deklaracji podatkowych i sprawozdań wraz z dostarczeniem ich do odpowiednich urzędów (PIT, CIT, VAT, PCC, itp.)
  •     prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażeń
  •     sporządzenie list płac i prowadzenie akt osobowych pracowników
  •     przygotowanie wszelkich deklaracji i raportów wymaganych przez ZUS
  •     zarządzanie, administrowanie i rozliczanie nieruchomości - wspólnoty mieszkaniowe, małe spółdzielnie mieszkaniowe i nieruchomości komercyjne (Posiadam Licencję Zarządcy Nieruchomościami)
EDYCJA DANYCH »
zamknij okno
cookie Zmień ustawienia Cookies