Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator Warszawa, mazowieckie. Biuro Rachunkowe EFEKT Agnieszka Świderska - Baza firm Business Navigator
adres:
ul. Olszynki Grochowskiej 11/15 lok.u1
04-281 Warszawa - Praga Południe
województwo: mazowieckie
powiat: Warszawa
NIP: 7341486036
telefony:
tel./fax (22) 870 51 36
tel./fax (22) 762 10 00
kom. 607 155 855
opis działalności:
Biuro Rachunkowe Efekt, aby zgodnie z przepisami prawa prowadzić Państwu księgowość zdobywa doświadczenie od roku 1995, lecz jako firma powstało w dniu 29 sierpnia 2002 roku. Działamy na podstawie Świadectwa Kwalifikacyjnego Ministerstwa Finansów nr 32101/02 uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Usługi w zakresie rachunkowości prowadzi Agnieszka Świderska - właścicielka.

Zapewniamy kompleksową obsługę w zakresie księgowości, kadr, rozliczeń z ZUS i doradztwa podatkowego, jak również wyprowadzania zaległości.

Jesteśmy na bieżąco z wszelkimi zmianami w zakresie prawa podatkowego, rachunkowości, finansów oraz księgowości.

Współpracujemy na stałe z renomowaną Kancelarią Radcy Prawnego oraz z Biegłymi Rewidentami. Jesteśmy ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności księgowej. Usługi prowadzone są przy pomocy komputerowych programów księgowych, zgodnych z wymogami Ministerstwa Finansów, dzięki czemu obsługa naszych Klientów przebiega niezmiernie sprawnie i rzetelnie.

W trosce o cenny czas naszych Klientów wszelkie sprawy związane z instytucjami państwowymi: ZUS, US, GUS realizujemy osobiście w ich imieniu.

Ponosimy pełną odpowiedzialność za świadczone usługi.

Zapewniamy Państwu fachowość solidność, odpowiedzialność, lojalność, terminowość, dyskrecję, prowadząc księgowość sumiennie i rzetelnie zgodnie z obowiązującymi przepisami.

NASZA OFERTA
  • księgi handlowe (pełna księgowość),
  • książki przychodów i rozchodów,
  • ryczałt,
  • rejestry zakupu i sprzedaży VAT,
  • kadry - płace,
  • deklaracje US, ZUS, GUS,
  • wyprowadzanie zaległości,
  • opracowywanie planów kont i regulaminów pracy dostosowanych do potrzeb Klienta,
  • doradztwo w zakresie prowadzonej działalności.

Oprócz podstawowych czynności wymienionych powyżej oferujemy:
  • odbiór dokumentów z siedziby Klienta,
  • pracę w biurze Klienta na zasadzie oddelegowania naszego pracownika,
  • bieżącą kontrolę dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,
  • konsultacje,
  • doradztwo i pomoc w rozpoczęciu działalności gospodarczej,
  • składanie wszelkich deklaracji (US, ZUS, GUS) w imieniu Klienta.

Zapraszamy na naszą stronę internetową.
EDYCJA DANYCH »
zamknij okno