nazwa firmy:
ALMARES Instytut Doradztwa i Badań Rynku Sp. z o.o.
telefony:
tel. (022) 621 82 18
fax (022) 621 88 19 w. 116
fax (022) 621 88 19 w. 116
www:
www.almares.com.pl
email:
opis działalności:
ALMARES oferuje szeroki zakres usług:
Desk Research Analiza danych statystycznych oraz wszelkich innychdostępnych informacji na dany temat.
Badania reklamy (Advertising Tests) Badania efektywności reklamy,monitorowanie kampanii reklamowych, wybór właściwej reklamy i ocena stopniaakceptacji przez odbiorców.
Badania wizerunku firmy, marki (Brand Image Studies) Określeniewizerunku firmy/marki na tle konkurencji.
Business-to-Business Research Kompleks badań i analiz związanychz wejściem na rynek, uruchamianiem nowych przedsięwzięć, rozpoznanie rynkudla inwestorów.
Badania zadowolenia klientów (Customer Satisfaction Studies) W jakisposób poprawić pracę z klientem (odbiorca towarów i usług) tak aby wpłynęłoto na zwiększenie obrotów i zysków firmy.
Badania kanałów dystrybucji (Distribution Channels Studies) Szczegółowebadania umożliwiające poprawę systemu dystrybucji towarów i usług, pokazującerównież zachowanie konkurencji.
Badania sieci detalicznej Badanie przeprowadzane w punktach sprzedażydetalicznej pozwalające precyzyjnie określić strukturę sprzedaży produktuna okreslonym obszarze w obrębie całego kraju.
Badania związane z wprowadzaniem nowych produktów na rynek (New ProductDevelopment) Jaki powinien być nowy produkt, aby mógł osiągnąć sukcesna rynku? Czego oczekują konsumenci? Jak oceniają nowy produkt? (ProductTest, Sniff Test, Taste Test, Advertising Test,)
Testy opakowań (Packaging Tests) Badania pozwalajace okreslić jakkonsumenci oceniają opakowania produktu i jakie cechy opakowania mają dlanich największe znaczenie. Co konsumenci sadzą na temat opakowań produktówoferowanych przez konkurencje.
Usage and Attitude Studies Badania ustalające stosunek konsumentówdo badanych produktów. W jakich sytuacjach i w jaki sposób i jak często używajądanego produktu? Jaka jest ich opinia o tym produkcie? Czy produkt ten spełniaoczekiwania konsumentów?
Doradztwo marketingowe Szeroko pojęte doradztwo marketingowe. Jakskutecznie poprowadzić kampanię reklamową? Jakie badania są niezbędne? Jakwykorzystać wyniki badań rynku? Szkolenia personelu pionu marketingu.
Desk Research Analiza danych statystycznych oraz wszelkich innychdostępnych informacji na dany temat.
Badania reklamy (Advertising Tests) Badania efektywności reklamy,monitorowanie kampanii reklamowych, wybór właściwej reklamy i ocena stopniaakceptacji przez odbiorców.
Badania wizerunku firmy, marki (Brand Image Studies) Określeniewizerunku firmy/marki na tle konkurencji.
Business-to-Business Research Kompleks badań i analiz związanychz wejściem na rynek, uruchamianiem nowych przedsięwzięć, rozpoznanie rynkudla inwestorów.
Badania zadowolenia klientów (Customer Satisfaction Studies) W jakisposób poprawić pracę z klientem (odbiorca towarów i usług) tak aby wpłynęłoto na zwiększenie obrotów i zysków firmy.
Badania kanałów dystrybucji (Distribution Channels Studies) Szczegółowebadania umożliwiające poprawę systemu dystrybucji towarów i usług, pokazującerównież zachowanie konkurencji.
Badania sieci detalicznej Badanie przeprowadzane w punktach sprzedażydetalicznej pozwalające precyzyjnie określić strukturę sprzedaży produktuna okreslonym obszarze w obrębie całego kraju.
Badania związane z wprowadzaniem nowych produktów na rynek (New ProductDevelopment) Jaki powinien być nowy produkt, aby mógł osiągnąć sukcesna rynku? Czego oczekują konsumenci? Jak oceniają nowy produkt? (ProductTest, Sniff Test, Taste Test, Advertising Test,)
Testy opakowań (Packaging Tests) Badania pozwalajace okreslić jakkonsumenci oceniają opakowania produktu i jakie cechy opakowania mają dlanich największe znaczenie. Co konsumenci sadzą na temat opakowań produktówoferowanych przez konkurencje.
Usage and Attitude Studies Badania ustalające stosunek konsumentówdo badanych produktów. W jakich sytuacjach i w jaki sposób i jak często używajądanego produktu? Jaka jest ich opinia o tym produkcie? Czy produkt ten spełniaoczekiwania konsumentów?
Doradztwo marketingowe Szeroko pojęte doradztwo marketingowe. Jakskutecznie poprowadzić kampanię reklamową? Jakie badania są niezbędne? Jakwykorzystać wyniki badań rynku? Szkolenia personelu pionu marketingu.
EDYCJA DANYCH »
zamknij okno