nazwa firmy:
PERFECT OFFICE Piotr Igański
telefony:
tel. (22) 118 38 78
branże:
email:
opis działalności:
Specjalizujemy się w sprzedaży materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Możemy poszczycić się ponad 10-letnim doświadczeniem w branży. Sprzedajemy produkty tylko najlepszych marek, w naszej ofercie są zarówno produkty oryginalne, jak i zamienniki. Jesteśmy importerem i autoryzowanym dystrybutorem produktów marki Diamond oraz dealerem produktów: HP, Epson, Canon, Samsung, Lexmark, Brother, Oki, Xerox, Panasonic, Toshiba, Minolta, Ricoh.
Prowadzimy sprzedaż 7 dni w tygodniu, w wyspecjalizowanych punktach, głównie w galeriach handlowych rozmieszczonych na terenie Warszawy:
Filia: E`Leclerc al. Jerozolimskie ul. Jutrzenki 156 02-231 Warszawa
box: TUSZE I TONERY tel. 510 055 426
Filia: SIMPLY ul. Broniewskiego 28 00-711 Warszawa
box: TUSZE I TONERY te. 888 470 120
Filia: REAL - Centrum Ursynów ul. Puławska 427 02-801 Warszawa
box: TUSZE I TONERY tel. 502 997 816
Filia: Galeria Grochów ul. Kobielska 23 04-359 Warszawa
box: TUSZE I TONERY tel. (22) 118 38 78
Nasze sklepy zostały tak rozlokowane, aby jak największa liczba klientów miała wygodny dostęp do naszych usług i produktów. Dostarczamy też zamówione produkty do naszych klientów własnym transportem lub też za pośrednictwem firm kurierskich.
Przykładamy ogromną wagę do tego, aby oferowane przez nas produkty były zawsze najwyższej jakości. Sprzedawane przez nas zamienniki są testowane zgodnie ze standardami branżowymi ISO/IEC 24711.
Aby zaspokoić potrzeby Klientów, nieustannie rozszerzamy naszą ofertę o nowe produkty.
Dzięki oferowanym przez nas zamiennikom Klient może ograniczyć koszty drukowania nawet o 80%.
Proponujemy Klientom liczne promocje, dzięki którym ceny naszych produktów są jeszcze niższe.
Zawsze staramy się zminimalizować koszty drukowania, dobierając dla naszych Klientów najodpowiedniejsze materiały eksploatacyjne. Nigdy nie dzieje się to kosztem jakości produktów, do czego przykładamy szczególną wagę.
Dbamy o to, aby nasze produkty i usługi przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu biznesowego i były użyteczne w procesie efektywnego rozwoju Państwa firmy.
Dla naszych stałych Klientów przewidujemy odroczony termin płatności oraz indeks upustów.
Przy dokonywaniu zakupów mają Państwo do dyspozycji doświadczonego przedstawiciela naszej firmy, który jest zawsze do Państwa dyspozycji i służy wszelką pomocą. Ułatwienie i uproszczenie zakupów oraz wyjście naprzeciw Państwa potrzebom – to nasza naczelna dewiza. Zawsze pomożemy i doradzimy!
W naszej działalności przyjmujemy strategię maksymalnego dostosowania oferty do Państwa potrzeb i wymagań.
Prowadzimy sprzedaż 7 dni w tygodniu, w wyspecjalizowanych punktach, głównie w galeriach handlowych rozmieszczonych na terenie Warszawy:
Filia: E`Leclerc al. Jerozolimskie ul. Jutrzenki 156 02-231 Warszawa
box: TUSZE I TONERY tel. 510 055 426
Filia: SIMPLY ul. Broniewskiego 28 00-711 Warszawa
box: TUSZE I TONERY te. 888 470 120
Filia: REAL - Centrum Ursynów ul. Puławska 427 02-801 Warszawa
box: TUSZE I TONERY tel. 502 997 816
Filia: Galeria Grochów ul. Kobielska 23 04-359 Warszawa
box: TUSZE I TONERY tel. (22) 118 38 78
Nasze sklepy zostały tak rozlokowane, aby jak największa liczba klientów miała wygodny dostęp do naszych usług i produktów. Dostarczamy też zamówione produkty do naszych klientów własnym transportem lub też za pośrednictwem firm kurierskich.
Przykładamy ogromną wagę do tego, aby oferowane przez nas produkty były zawsze najwyższej jakości. Sprzedawane przez nas zamienniki są testowane zgodnie ze standardami branżowymi ISO/IEC 24711.
Aby zaspokoić potrzeby Klientów, nieustannie rozszerzamy naszą ofertę o nowe produkty.
Dzięki oferowanym przez nas zamiennikom Klient może ograniczyć koszty drukowania nawet o 80%.
Proponujemy Klientom liczne promocje, dzięki którym ceny naszych produktów są jeszcze niższe.
Zawsze staramy się zminimalizować koszty drukowania, dobierając dla naszych Klientów najodpowiedniejsze materiały eksploatacyjne. Nigdy nie dzieje się to kosztem jakości produktów, do czego przykładamy szczególną wagę.
Dbamy o to, aby nasze produkty i usługi przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu biznesowego i były użyteczne w procesie efektywnego rozwoju Państwa firmy.
Dla naszych stałych Klientów przewidujemy odroczony termin płatności oraz indeks upustów.
Przy dokonywaniu zakupów mają Państwo do dyspozycji doświadczonego przedstawiciela naszej firmy, który jest zawsze do Państwa dyspozycji i służy wszelką pomocą. Ułatwienie i uproszczenie zakupów oraz wyjście naprzeciw Państwa potrzebom – to nasza naczelna dewiza. Zawsze pomożemy i doradzimy!
W naszej działalności przyjmujemy strategię maksymalnego dostosowania oferty do Państwa potrzeb i wymagań.
EDYCJA DANYCH »
zamknij okno