nazwa firmy:
IBM Polska Sp. z o.o.
telefony:
tel. (22) 878 67 77
fax (22) 878 68 88
fax (22) 878 68 88
www:
www.ibm.com
email:
opis działalności:
Informacje o IBM
IBM - jedna z największych na świecie firm informatycznych, od ponad 80 lat jest liderem w zakresie wspierania innowacyjności w biznesie. W ofercie firmy znajduje się szeroki zakres usług doradczych i informatycznych, oprogramowanie oraz systemy i technologie informatyczne.
IBM Polska Sp. z o.o. działa od 1991 roku. Główna siedziba firmy mieści się w Warszawie, a oddziały, między innymi, w Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie. Zmiana strategii i rozbudowanie kompetencji w kierunku oferty usługowej pozwala firmie kompleksowo zaspakajać potrzeby rynku - od doradztwa strategicznego, poprzez dostarczanie odpowiednich rozwiązań informatycznych, aż do całościowego przejęcia zarządzania infrastrukturą IT w ramach usług outsourcingowych.
Doradztwo biznesowe świadczy dział IBM Global Business Services, utworzony w 2002 roku w wyniku przejęcia części doradczej PwC Consulting. Usługi z zakresu budowy i modernizacji infrastruktury informatycznej leżą w kompetencjach działu IBM Global Technology Services. Dostarczaniem rozwiązań softwarowych zajmuje się dział IBM Software Group. IBM to także wiodący dostawca sprzętu informatycznego - w ofercie działu Systems and Technology Group znajduje się szeroka gama rozwiązań, zarówno dla firm z sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw, jak i korporacji międzynarodowych. Specjalistyczne ośrodki W ramach IBM Polska istnieje kilka ośrodków świadczących specjalistyczne usługi wspierające działalność firmy w Polsce i na świecie.
W Warszawie w 1996 roku rozpoczęło działalność Centrum Edukacyjne IBM, a w 2000 roku powstało jedno z pierwszych w Polsce Centrów Obliczeniowych (Data Center) na potrzeby świadczenia usług outsourcingowych. Od 2003 roku działa IBM Innovation Center, którego podstawowym zadaniem jest wspieranie rozwoju aplikacji dla produktów IBM. W Krakowie powstał ośrodek świadczący usługi outsourcingu procesów biznesowych - Business Transformation Outsourcing (BTO), a w grudniu 2005 roku swoją działalność zainaugurowało Laboratorium Oprogramowania IBM. Jest to pierwsze tego typu centrum w Europie Środkowo-Wschodniej.
Do głównych zadań centrum należy projektowanie i implementowanie produktów software`owych. Krakowskie laboratorium dołączyło do sieci 40 placówek programistycznych IBM zajmujących się rozwojem najbardziej innowacyjnych produktów firmy. Przy wrocławskim oddziale firmy działa Centrum Tłumaczeniowe IBM. W marcu 2009 roku IBM otworzył również Regionalne Centrum Kompetencyjno-Wdrożeniowe w Gdańsku. To pierwsze tego typu centrum usług biznesowych IBM w Polsce i trzecie w naszym regionie Europy. Mając dostęp do wysoko wykwalifikowanych i świetnie wyedukowanych pracowników nowe Centrum Kompetencyjno-Wdrożeniowe IBM w Gdańsku wspiera firmy w zakresie konsultingu oraz usług aplikacyjnych.
W 2009 roku IBM ogłosił nawiązanie współpracy z Wrocławskim Centrum Badań EIT+ w zakresie badań naukowych, wymiany wiedzy, edukacji absolwentów i rozwoju technologii oraz otworzył Zintegrowane Centrum Dostarczania Usług IT we Wrocławiu. W Krakowie powstało natomiast Centrum Innowacji w Biznesie, powołane m.in. dla wsparcia rozwoju IT i nowatorskich umiejętności biznesowych oraz współpracy z Klientami i Partnerami Biznesowymi w zakresie rozwoju dedykowanych rozwiązań.
Współpraca z Partnerami Handlowymi IBM Polska stale wzmacnia współpracę ze swoimi Partnerami Handlowymi, poszerzając ofertę kierowaną do firm partnerskich. W czerwcu 2005 roku powstała nowa jednostka organizacyjna - Channel One, której celem jest koordynacja oraz wspieranie dynamicznego rozwoju współpracy IBM z firmami partnerskimi, z uwzględnieniem ich specyfiki branżowej oraz modelu biznesowego. Zadaniem Channel One jest również promowanie partnerów w identyfikacji i realizacji samodzielnych projektów opartych na technologii IBM, wzmacnianie współpracy między firmami integratorskimi, a IBM oraz zwiększanie udziału oferty technologicznej IBM w ofercie firm partnerskich.
IBM dla małych i średnich przedsiębiorstw
Dostarczanie rozwiązań informatycznych dla małych i średnich przedsiębiorstw jest jednym z priorytetowych elementów strategii IBM Polska. We współpracy z partnerami handlowymi, IBM opracował portfolio produktów i usług Express. Wśród rozwiązań ekspresowych znajdują się usługi, oprogramowanie i opcje finansowania (usługi świadczone przez IBM Global Financing), dopasowane specjalnie do potrzeb oraz możliwości małych i średnich firm.
IBM - jedna z największych na świecie firm informatycznych, od ponad 80 lat jest liderem w zakresie wspierania innowacyjności w biznesie. W ofercie firmy znajduje się szeroki zakres usług doradczych i informatycznych, oprogramowanie oraz systemy i technologie informatyczne.
IBM Polska Sp. z o.o. działa od 1991 roku. Główna siedziba firmy mieści się w Warszawie, a oddziały, między innymi, w Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie. Zmiana strategii i rozbudowanie kompetencji w kierunku oferty usługowej pozwala firmie kompleksowo zaspakajać potrzeby rynku - od doradztwa strategicznego, poprzez dostarczanie odpowiednich rozwiązań informatycznych, aż do całościowego przejęcia zarządzania infrastrukturą IT w ramach usług outsourcingowych.
Doradztwo biznesowe świadczy dział IBM Global Business Services, utworzony w 2002 roku w wyniku przejęcia części doradczej PwC Consulting. Usługi z zakresu budowy i modernizacji infrastruktury informatycznej leżą w kompetencjach działu IBM Global Technology Services. Dostarczaniem rozwiązań softwarowych zajmuje się dział IBM Software Group. IBM to także wiodący dostawca sprzętu informatycznego - w ofercie działu Systems and Technology Group znajduje się szeroka gama rozwiązań, zarówno dla firm z sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw, jak i korporacji międzynarodowych. Specjalistyczne ośrodki W ramach IBM Polska istnieje kilka ośrodków świadczących specjalistyczne usługi wspierające działalność firmy w Polsce i na świecie.
W Warszawie w 1996 roku rozpoczęło działalność Centrum Edukacyjne IBM, a w 2000 roku powstało jedno z pierwszych w Polsce Centrów Obliczeniowych (Data Center) na potrzeby świadczenia usług outsourcingowych. Od 2003 roku działa IBM Innovation Center, którego podstawowym zadaniem jest wspieranie rozwoju aplikacji dla produktów IBM. W Krakowie powstał ośrodek świadczący usługi outsourcingu procesów biznesowych - Business Transformation Outsourcing (BTO), a w grudniu 2005 roku swoją działalność zainaugurowało Laboratorium Oprogramowania IBM. Jest to pierwsze tego typu centrum w Europie Środkowo-Wschodniej.
Do głównych zadań centrum należy projektowanie i implementowanie produktów software`owych. Krakowskie laboratorium dołączyło do sieci 40 placówek programistycznych IBM zajmujących się rozwojem najbardziej innowacyjnych produktów firmy. Przy wrocławskim oddziale firmy działa Centrum Tłumaczeniowe IBM. W marcu 2009 roku IBM otworzył również Regionalne Centrum Kompetencyjno-Wdrożeniowe w Gdańsku. To pierwsze tego typu centrum usług biznesowych IBM w Polsce i trzecie w naszym regionie Europy. Mając dostęp do wysoko wykwalifikowanych i świetnie wyedukowanych pracowników nowe Centrum Kompetencyjno-Wdrożeniowe IBM w Gdańsku wspiera firmy w zakresie konsultingu oraz usług aplikacyjnych.
W 2009 roku IBM ogłosił nawiązanie współpracy z Wrocławskim Centrum Badań EIT+ w zakresie badań naukowych, wymiany wiedzy, edukacji absolwentów i rozwoju technologii oraz otworzył Zintegrowane Centrum Dostarczania Usług IT we Wrocławiu. W Krakowie powstało natomiast Centrum Innowacji w Biznesie, powołane m.in. dla wsparcia rozwoju IT i nowatorskich umiejętności biznesowych oraz współpracy z Klientami i Partnerami Biznesowymi w zakresie rozwoju dedykowanych rozwiązań.
Współpraca z Partnerami Handlowymi IBM Polska stale wzmacnia współpracę ze swoimi Partnerami Handlowymi, poszerzając ofertę kierowaną do firm partnerskich. W czerwcu 2005 roku powstała nowa jednostka organizacyjna - Channel One, której celem jest koordynacja oraz wspieranie dynamicznego rozwoju współpracy IBM z firmami partnerskimi, z uwzględnieniem ich specyfiki branżowej oraz modelu biznesowego. Zadaniem Channel One jest również promowanie partnerów w identyfikacji i realizacji samodzielnych projektów opartych na technologii IBM, wzmacnianie współpracy między firmami integratorskimi, a IBM oraz zwiększanie udziału oferty technologicznej IBM w ofercie firm partnerskich.
IBM dla małych i średnich przedsiębiorstw
Dostarczanie rozwiązań informatycznych dla małych i średnich przedsiębiorstw jest jednym z priorytetowych elementów strategii IBM Polska. We współpracy z partnerami handlowymi, IBM opracował portfolio produktów i usług Express. Wśród rozwiązań ekspresowych znajdują się usługi, oprogramowanie i opcje finansowania (usługi świadczone przez IBM Global Financing), dopasowane specjalnie do potrzeb oraz możliwości małych i średnich firm.
EDYCJA DANYCH »
zamknij okno