nazwa firmy:
Zakład Usług Kominiarskich Reluga i Synowie S.c.
telefony:
tel./fax (22) 674 59 03
kom. 604 409 049
kom. 606 536 164
kom. 604 409 049
kom. 606 536 164
branże:
www:
www.kominiarz.org
email:
opis działalności:
Oferta:
- Opiniujemy stan przewodów kominowych w budynkach nowo wybudowanych, zamieszkałych oraz po remontach pod względem przydatności do użytku wraz z wydaniem protokołów dla gazowni i wydziałów architektury.
- Przeprowadzanie okresowych kontroli przewodów kominowych w oparciu o art. 62 ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994r. (Dz. U. Nr. 89 poz. 414 z późniejszymi zmianami).
- Przeprowadzanie okresowych kontroli szczelności urządzeń i instalacji gazowej w oparciu o art. 62 ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994r. (Dz. U. Nr. 89 poz. 414 z późniejszymi zmianami).
- Inwentaryzacja przewodów kominowych z ustaleniem prawidłowości podłączeń wraz ze sporządzeniem dokumentacji technicznej w postaci rzutów poziomych kominów z wykazaniem podłączeń i drożności przewodów lub rzut przewodów w rozwinięciu.
- Przeprowadzanie inspekcji przewodów kominowych przy pomocy nowoczesnej kamery kominowej firmy Wöhler VIS 2000 PRO, z możliwością zapisu filmu w kolorze na nośnikach cyfrowych.
- Czyszczenie i sprawdzanie przewodów kominowych dymowych, spalinowych, wentylacyjnych.
- Wykonywanie pomiarów ciągów w przewodach kominowych.
- Udrożnienia przewodów kominowych.
- Sprawdzenia szczelności przewodów kominowych.
- Uszczelnianie przewodów kominowych wentylacyjnych i spalinowych za pomocą wkładów „Alufol”.
- Montaż systemów kominowych ze stali kwasoodpornej.
- Roboty ogólnobudowlane związane z kompleksowymi naprawami i przebudowami przewodów kominowych.
- Zabezpieczanie wylotów przewodów kominowych ponad dachem przed ptakami.
- Instalowanie nasad kominowych wiatrochronnych (różnego typu).
- Porządkowanie podłączeń przewodów kominowych dymowych, spalinowych i wentylacyjnych.
- Wymiana rozet, kratek wentylacyjnych, drzwiczek rewizyjnych itp.
- Zimą oferujemy odśnieżanie dachów.
Satysfakcję naszych klientów zapewniają:
- Indywidualne podejście do klienta, czyli oferta dostosowana do potrzeb i możliwości klientów.
- Szybkość przyjęcia i realizacji zamówienia.
- Profesjonalizm i kultura osobista pracowników, stwarzające pewność nabycia usługi.
EDYCJA DANYCH »
zamknij okno