nazwa firmy:
K DATA Krzysztof Kabut
telefony:
kom. 799 018 047
branże:
www:
www.kdata.pl
email:
opis działalności:
Głównym profilem działalności naszej firmy jest serwis sprzętu IT, są to głównie komputery stacjonarne, notebooki i serwis sieci komputerowych. Świadczymy usługi na terenie całego województwa śląskiego.
Mimo, że jesteśmy stosunkowo krótko na rynku to posiadamy duże doświadczenie w branży IT. Nieustannie obserwujemy rynek oraz zmieniające się na nim trendy. Staramy się być w tym obszarze na bieżąco. To wszystko po to, aby oferowane przez nas usługi były wykonywane na jak najwyższym poziome.
Każdą naprawę traktujemy indywidualnie, dlatego też naszym serwisie dołożymy wszelkich starań w zleconej naprawie i zadbamy o Twój sprzęt komputerowy kompleksowo.
Staramy się sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagającym klientom, dlatego też nieustannie podnosimy swoje umiejętności i kwalifikacje.
Choć naszym głównym celem jest realizacja zleceń, to w wolnym czasie chętnie dzielimy się naszą wiedzą. Już niebawem na naszym blogu firmowym będzie można poczytać o ciekawostkach i nowościach ze świata IT.
Zgłoszenia napraw są możliwe 24h na dobę 7 dni w tygodniu. Wszystko po to, aby klient mógł w jak najszybszym czasie zgłosić naprawę.
Zgłoszenia naprawy sprzętu można dokonać na trzy różne sposoby:
- online, poprzez panel klienta dostępny na naszej stronie internetowej
- poprzez pocztę elektroniczną email
- telefonicznie
- osobiście w siedzibie firmy
Wartym uwagi jest fakt, że zgłaszając naprawę online poprzez panel klienta przewidziany jest rabat na usługi serwisowe.
Dojeżdżamy do klienta. O ile to możliwe na miejscu wykonujemy diagnozę usterki i dokonujemy naprawy. W przeciwnym razie sprzęt klienta zabierany jest do siedziby firmy i tam dokonywana jest naprawa.
Jeśli masz problem ze swoim urządzeniem, to nie wahaj się z nami skontaktować. Pomożemy!
Mimo, że jesteśmy stosunkowo krótko na rynku to posiadamy duże doświadczenie w branży IT. Nieustannie obserwujemy rynek oraz zmieniające się na nim trendy. Staramy się być w tym obszarze na bieżąco. To wszystko po to, aby oferowane przez nas usługi były wykonywane na jak najwyższym poziome.
Każdą naprawę traktujemy indywidualnie, dlatego też naszym serwisie dołożymy wszelkich starań w zleconej naprawie i zadbamy o Twój sprzęt komputerowy kompleksowo.
Staramy się sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagającym klientom, dlatego też nieustannie podnosimy swoje umiejętności i kwalifikacje.
Choć naszym głównym celem jest realizacja zleceń, to w wolnym czasie chętnie dzielimy się naszą wiedzą. Już niebawem na naszym blogu firmowym będzie można poczytać o ciekawostkach i nowościach ze świata IT.
Zgłoszenia napraw są możliwe 24h na dobę 7 dni w tygodniu. Wszystko po to, aby klient mógł w jak najszybszym czasie zgłosić naprawę.
Zgłoszenia naprawy sprzętu można dokonać na trzy różne sposoby:
- online, poprzez panel klienta dostępny na naszej stronie internetowej
- poprzez pocztę elektroniczną email
- telefonicznie
- osobiście w siedzibie firmy
Wartym uwagi jest fakt, że zgłaszając naprawę online poprzez panel klienta przewidziany jest rabat na usługi serwisowe.
Dojeżdżamy do klienta. O ile to możliwe na miejscu wykonujemy diagnozę usterki i dokonujemy naprawy. W przeciwnym razie sprzęt klienta zabierany jest do siedziby firmy i tam dokonywana jest naprawa.
Jeśli masz problem ze swoim urządzeniem, to nie wahaj się z nami skontaktować. Pomożemy!
EDYCJA DANYCH »
zamknij okno