Image Public Relations
Agencja Image Public Relations od ponad 10 lat pomyślnie realizuje strategie PR-owskie dla klientów z różnych branż, m.in.: energetyki, kultury, ciepłownictwa, budownictwa, branży paliwowej, zarządzania projektami i inwestycjami czy nieruchomości. Głównymi obszarem działalności Agencji jest realizacja spersonalizowanej strategii komunikacji społecznej dla danego przedsięwzięcia z uwzględnieniem planów rozwojowych Klienta oraz jego inwestycji, budowanie jego wizerunku, a także zarządzanie ryzykiem dla danego przedsięwzięcia.
Agencja specjalizuje się w realizacji strategii komunikacji społecznej dla projektów z sektora energetycznego (głównie pozyskiwanie gazu ziemnego ze złóż niekonwencjonalnych). Oferowane usługi obejmują wielowymiarową strategię PR-owską mającą na celu: budowę wizerunku, planowanie i wdrożenie strategii komunikacji społecznej, zarządzanie ryzykiem przedsięwzięcia. Spersonalizowany kontakt z przedstawicielami lokalnych samorządów, z mediami, a także mieszkańcami i liderami opinii, który Agencja utrzymuje w imieniu Klienta pozwala na pomyślny rozwój projektu poprzez wnikliwą analizę oceny przedsięwzięcia przez wszystkie grupy interesariuszy.
Transparentna Komunikacja społeczna
Dla branży energetycznej właściwa komunikacja społeczna stanowi najważniejsze działanie i jest kluczem do sukcesu w realizacji przedsięwzięcia jakim jest np. poszukiwanie a w jego konsekwencji wydobycie gazu ze skał łupkowych. Agencja realizuje strategie PR-owskie w oparciu o bogate doświadczenie i wiedzę oraz transparentną politykę informacyjną zaplanowaną wspólnie z Inwestorem i realizowaną na każdym etapie jego inwestycji.
Zarządzanie ryzykiem
Specyfika branży osadzona dodatkowo w skomplikowanej polskiej sytuacji społeczno gospodarczej stanowi ogromne wyzwanie dla potencjalnych Inwestorów. Jednakże odpowiednie zaplanowanie poszczególnych działań, analiza potencjalnych sytuacji kryzysowych daje ogromną szansę na sukces przedsięwzięcia. Nie istnieje projekt pozbawiony ryzyka, jest one wpisane w każdą działalność. Dogłębna znajomość własnych atutów oraz słabych stron umożliwia obranie właściwego kierunku działań. Agencja IPR na przestrzeni ponad 10 lat zgromadziła bazę kontaktów z przedstawicielami samorządów lokalnych, służb porządkowych, instytucji opiniujących projekty, a także środowisk opiniotwórczych i mediów. Kontakty te w połączeniu z doświadczeniem i umiejętnym posługiwaniem się informacją udzieloną ze strony Inwestora pozwalają nam stworzyć indywidualną strategię, celem której jest zbudowanie i utrwalenie pozytywnego wizerunku Klienta, a w konsekwencji zaoszczędzenie przez niego pieniędzy i czasu.