nazwa firmy:
Wordsmith PR
telefony:
kom. 696 172 123
branże:
www:
www.wordsmith.pl
email:
opis działalności:
Masz wieloletnie doświadczenie na rynku, ale potrzebujesz, by o twoich produktach dowiedział się świat? A może ze względu na swoją działalność przemysłową czujesz potrzebę realizacji działań społecznie odpowiedzialnych?
Potrzebujesz wsparcia public relations, rzetelnej strategii i regularnych działań komunikacyjnych!
Agencja Wordsmith PR pomoże Ci zbudować mocną markę na polskim lub międzynarodowym rynku, dotrzeć do szerszej grupy potencjalnych klientów i zdobyć najleszych pracowników.
W naszej ofercie:
- PR korporacyjny – długofalowe działania wizerunkowe
- Relacje z mediami
- PR w internecie – media społecznościowe (Facebook, G+, Pinterest, Instagram, YouTube i in.), monitoring, obsługa stron www
- Komunikacja wewnętrzna, eployer branding
- Copywriting
- CSR (społeczna odpowiedzialność biznesu)
- PR produktu – wprowadzanie nowych marek na rynek
- Monitoring mediów oraz analizy wizerunku
Doświadczenie Wordsmith PR jest poparte ponad siedmioletnim stażem pracy w branży PR oraz realizacją licznych kampanii na rzecz firm (także z branży budowlanej, drzewnej i wykończenia wnętrz) oraz organizacji pozarządowych.
Wszystkie działania realizowane przez Wordsmith PR są zgodne zarówno z etyką obowiązującą w branży public relations, jak też w biznesie. Przestrzegamy Kodeksu Etyki PR, a także zasady niekonkurencyjności i pełnej poufności.
Potrzebujesz wsparcia public relations, rzetelnej strategii i regularnych działań komunikacyjnych!
Agencja Wordsmith PR pomoże Ci zbudować mocną markę na polskim lub międzynarodowym rynku, dotrzeć do szerszej grupy potencjalnych klientów i zdobyć najleszych pracowników.
W naszej ofercie:
- PR korporacyjny – długofalowe działania wizerunkowe
- Relacje z mediami
- PR w internecie – media społecznościowe (Facebook, G+, Pinterest, Instagram, YouTube i in.), monitoring, obsługa stron www
- Komunikacja wewnętrzna, eployer branding
- Copywriting
- CSR (społeczna odpowiedzialność biznesu)
- PR produktu – wprowadzanie nowych marek na rynek
- Monitoring mediów oraz analizy wizerunku
Doświadczenie Wordsmith PR jest poparte ponad siedmioletnim stażem pracy w branży PR oraz realizacją licznych kampanii na rzecz firm (także z branży budowlanej, drzewnej i wykończenia wnętrz) oraz organizacji pozarządowych.
Wszystkie działania realizowane przez Wordsmith PR są zgodne zarówno z etyką obowiązującą w branży public relations, jak też w biznesie. Przestrzegamy Kodeksu Etyki PR, a także zasady niekonkurencyjności i pełnej poufności.
EDYCJA DANYCH »
zamknij okno