ARIZONA CLUB S.c. MotoSzlif-BRYK
kom. 691 294 555
kom. 691 293 555
Diagnoza i regeneracja turbosprężarek
Podstawowy proces naprawczy turbosprężarki obejmuje następujące czynności:
-
Demontaż turbosprężarki.
-
Mycie oraz czyszczenie wszystkich elementów (piaskarka / myjka ultradźwiękowa/myjka ciśnieniowa).
-
Kontrolę i ocena punktów pomiarowych wskazanych przez producenta.
-
Wymianę kompletu elementów z zestawu naprawczego.
-
Precyzyjne wyważenie i doważanie zespołu wirującego.
-
Montaż końcowy.
-
Sprawdzenie i ewentualna regulacja wartości ciśnienia doładowania.
Zaawansowany proces naprawczy turbosprężarki obejmuje następujące czynności:
obejmuje proces podstawowy +:
-
regeneracja wałków
-
regeneracja korpusów
-
regeneracja talerzyków
-
dorabianie wałka
-
dorabianie koła kompresji
-
dorabianie łożysk ślizgowych
Uwaga!
Gdy masz problem ze starą lub nietypową turbosprężarkę i inne zakłady rozkładają ręce, my prawdopodobnie będziemy mogli rozwiązać pozytywnie twój problem.
Regeneracja głowicy:
-
sprawdzenie głowicy na pęknięcie (ciśnieniowe sprawdzenie szczelności głowicy)
-
planowanie głowicy
-
obróbka gniazd zaworowych nożami profilowanymi
-
wymiana gniazd zaworowych (również "gniazd zaworowych na gaz" z materiałów o podwyższonej wytrzymałości)
-
sprawdzanie szczelności obrabianych gniazd
-
szlif zaworów wszelkiego typu
-
wymiana prowadnicy zaworowej
-
regeneracja prowadnicy zaworowej
-
wymiana uszczelniaczy
-
osiowanie głowicy (regeneracja podpór wałka rozrządu)
-
regulacja luzów zaworowych
-
dorabianie nietypowych prowadnic i gniazd zaworowych
-
spawanie głowic
Regeneracja silników spalinowych
Regeneracja kadłuba silnika:
-
szlif cylindrów: wytaczanie oraz honowanie cylindrów w silnikach wszystkich typów - silniki pojedyncze, silniki rzędowe, silniki pochylone, silniki widlaste.
-
tulejowanie cylindrów
-
osiowanie - regeneracja podpór (siedlisk) wału korbowego (naprawa łoży panewek głównych)
-
regeneracja otworów pod wałek rozrządu, (jeżeli występuje on w kadłubie) lub regeneracja otworów pod wałki balansujące
-
dorabianie nietypowych tulei
Szlif wału korbowego:
-
szlify wałów korbowych
-
polerowanie czopów wału korbowego
-
sprawdzanie twardości wałów
-
dorabianie nietypowych panewek
Regeneracja korbowodu:
-
regeneracja stopki korbowodu
-
regenerację główki korbowodu (wymiana tulejki i roztoczenie jej na wymiar katalogowy)
-
sprawdzanie geometrii korbowodów