Grupa SGS to światowy lider w dziedzinie inspekcji, weryfikacji, testowania i certyfikacji, oferujący usługi szerokiej grupie klientów m.in. z sektorów: energetyki, farmacji, górnictwa, instytucji rządowych, gospodarki komunalnej i przemysłu. Założona w 1878 roku firma jest rozpoznawana jako światowy wzór jakości i rzetelności. Prowadzimy sieć ponad 2700 oddziałów i laboratoriów na całym świecie, które zatrudniają przeszło 96 000 pracowników. SGS w Polsce jest spółką zatrudniającą ponad 650 etatowych pracowników.
Możemy Państwu pomóc we wdrażaniu i certyfikacji efektywnego systemu zarządzania w wielu dziedzinach biznesu i pod kątem rozmaitych norm, takich jak: ISO 9001- Zarządzanie jakością ISO 14001- Zarządzanie środowiskowe Bezpieczeństwo i higiena pracy ISO/IEC 27001- Bezpieczeństwo informacji Zarządzanie zintegrowane - PAS 99 8001/ PN-N-18001 ISO 22000/HACCP ISO/TS 16949:2002 Benchmarking SA 8000 Co2 - weryfikacja gazów cieplarnianych.